Office Manager (extraarbete) till Grant Thornton Karlstad

Publiceringsdatum: 2024-04-09

Söker du efter ett jobb inom administration, ekonomi, juridik-sektorn? Positionen som kontorsreceptionist hos Qtym AB är öppen och väntar på en lämplig kandidat - kan det vara du? Detta är ett jobb på deltid där Qtym AB letar efter någon under tills vidare.

För detta jobb är det en fördel om du bor i närheten av Karlstad då det är tjänsteorten. Om du letar efter en spännande karriär inom kontorsreceptionist-branschen, har Qtym AB just nu ett ledigt jobb som kan vara av intresse. Qtym AB letar efter erfaren kontorsreceptionist som kan ansluta till deras team. Sista ansökningsdag är onsdag den åttonde maj 2024.


Jobbannons

Grant Thornton är ett ledande revisions- och rådgivningsföretag med 1 400 medarbetare som erbjuder tjänster inom revision, skatt, redovisning och specialistrådgivning.

"Tillsammans med entreprenörsföretag skapar vi framtiden – genom att arbeta för hållbar tillväxt. Vi påverkar samhället varje dag. Dels när vi hjälper våra kunder med deras transparens, utveckling och konkurrenskraft, men också genom att utveckla våra medarbetare."

De erbjuder stora möjligheter för deras medarbetare att utvecklas och utmanas. Genom deras fokus på entreprenörsföretag skapas ständigt nya karriärvägar, när branscher utvecklas och nya typer av företag växer fram. Deras medarbetare tar ett aktivt ansvar för sin egen och bolagets utveckling, och växer tillsammans med deras kunder.

Grant Thornton söker en driven och serviceinriktad Office Manager på deltid för att bidra till att hålla kontoret i toppskick och stötta verksamheten. Som Office Manager kommer du att ha en nyckelroll i att skapa en smidig arbetsmiljö och säkerställa att medarbetarna i teamet kan leverera toppkvalité till bolagets kunder. Detta är en utmärkt möjlighet för en student som har ett intresse för redovisning, revision eller skatt och är i slutskedet av sina studier att få värdefull erfarenhet och bygga upp sitt professionella nätverk.

Arbetsuppgifter

  • Ansvara för beställningar av förbrukningsmaterial och se till att kontoret är välförsörjt.
  • Koordinera events och evenemang, inklusive kontakta leverantörer för diverse arrangemang.
  • Ta emot besökare och leveranser samt vara den vänliga och professionella representanten för företaget. Arbeta med service externt och internt.
  • Säkerställa att kontoret är organiserat och i toppskick.

Kvalifikationer

  • Du är student och har 1-2 år kvar på dina studier, fördelaktigt om du läser civilekonomprogrammet.

Meriterande

  • Tidigare erfarenhet av serviceinriktat arbete.

Vem är du?

För den här tjänsten lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som den sociala och kommunikativa personen du är, har du en förmåga att bygga positiva relationer med människor runtomkring dig. Du förstår vikten av att skapa och upprätthålla relationer och är bra på att kommunicera effektivt både internt och externt. Din självgående och servicemedvetna natur gör att du sticker ut i mängden. Du tar egna initiativ och vidtar åtgärder för att få saker gjorda. Du har en förmåga att hitta lösningar på problem och är alltid redo att ta dig an nya uppgifter. Du kan anpassa dig till olika arbetsuppgifter och situationer. Du lägger ingen vikt vid hierarkier eller prestige utan strävar efter att vara en värdefull medlem av teamet.

Anställningsvillkor

  • Uppdraget kommer att omfatta cirka 3 timmar per dag, främst förmiddagar.
  • Startdatum för uppdraget är i slutet av augusti.
  • Det här är ett konsultuppdrag via Qtym men du arbetar som konsult hos vårt kundföretag.
  • Placering: Karlstad, Duvanhuset.

Om du är en engagerad och servicemedveten student som söker ett spännande och utvecklande extrajobb, då kan du vara den vi letar efter! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan därav komma att tillsättas innan sista anställningsdag, ansök redan idag!

Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Felicia Olsson, 070-5668877 alt. felicia.olsson@qtym.se.

Som konsult hos oss får du frihet, trygghet och utvecklande uppdrag i hela Sverige

Hos oss har du en engagerad och kompetent konsultchef som följer dig genom din karriär. Vi erbjuder uppdrag över hela Sverige inom många olika områden. Vårt mål är att förmedla kompetens som får både våra kunder och medarbetare att utvecklas och växa. Våra ledord är frihet, trygghet och utveckling.

Vi jobbar efter vår filosofi: ”Vi tror på individen och på individens vilja och förmåga att ta ansvar för ett bra arbete”. www.qtym.se.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidDeltid
FöretagsnamnQtym AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5563892081
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeKontorsreceptionist
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Qtym AB söker en person till denna tjänst som kontorsreceptionist med placerings i Karlstad. Om det låter intressant att arbeta som kontorsreceptionist hos Qtym AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-08.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Sales Assistant till Academic Work i Karlstad

Academic Work Sweden AB söker en person till tjänsten som account manager i Karlstad.

2024-04-12

Mer info

Coffee Shop Manager till Karlstad

Espresso House Sweden AB söker en person till tjänsten som restaurangchef i Karlstad.

2024-04-15

Mer info

Hovmästare till Pinchos Karlstad

Pincho Nation AB söker en person till tjänsten som hovmästare i Karlstad.

2024-01-29

Mer info